6 lipca 2012

Wiolonczela


* * * 

W pokoju panował półmrok 
Na stoliku i meblach paliły się białe świece
Pachniało bardzo przyjemnie
Jego perfumami
Siedział wygodnie w swoim fotelu
Wyprostowany, pełen skupienia
Patrzyłam na niego z dziecinnym zaciekawieniem
Czarny garnitur zdobił jego ciało
Wyglądał tak elegancko, wykwintnie. 
Męsko.
Jak prawdziwy mężczyna
Między nogami znajdował się jego instrument
Jego całe życie
Jego najukochańsza pasja
Z namiętnością swoimi palcami muskał swój ideał
Zgrabny, zadbany, kształtny
Idealny.
Gdybym miała opisać jego uczucia
Co w tej chwili czuł
Zapewne oddanie, euforię
Podniecenie
Nawet nie patrzył na mnie
Był tak zafascynowany dotykaniem swego instrumentu
Że mnie praktycznie nie zauważał
A może lepiej dla mnie
Bo mogłam swoje podniecenie zachować tylko i wyłącznie dla samej siebie
Już po pierwszych jego ruchach
Poczułam dreszcze na swej skórze
Robił to tak perfekcyjnie 
Moje ciało drżało
Zawładnęła mną ekstaza
Mrowienie w podbrzuszu narastało z każdą sekundą
Za każdym szarpnięciem struny
Jęk cisnął mi się na usta
A on
Był razem ze mną w tej ekstazie
Dawał mi rozkosz
Poruszał każdy mój nerw
Pragnęłam coraz więcej
Z małym wyjątkiem
Jego ekstazą była jego ukochana wiolonczela
Moją natomiast muzyka wydobywająca się z niej

8 komentarzy:

  1. Ach, na wstępie Gosiu piękny szablon. Oj, zdjęcie bardzo mis ie spodobało. A post. Dzięki zdjęciu to wsyzstko jest takie namacalne. Umieściłaś tam podmiot liryczny w pierwszej osobie l.poj. Można to czytać tak, że sama to przeżyłaś. mrrr bardzo ale to bardzo mi sie podoba :*

    Boska Augusta :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobiłaś takie boskie zdjęcie??

    Boska Augusta

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam gdzieś w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając wiersz, zapomniałam o tytule:) Pozdrawiam serdecznie* Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane, czyżby muzyka była Twoim najważniejszym natchnieniem?

    ;* Blondie

    OdpowiedzUsuń
  6. W rzeczy samej Kochana. Muzyka bardzo mnie inspiruje i napawa do pisania. Wprowadza mnie w trans :)

    OdpowiedzUsuń