25 czerwca 2012

Gdy jesteś tak blisko...

Wtulam się w Twe ramiona. Chcę w nich zasnąć.
Odpłynąć na obłoku i chłonąć zapach Twego ciała.
Uwielbiam go. Przywieram mocniej do Ciebie.
Potrzebuję Twojej bliskości. Twego ciepła, zimno mi, ogrzej mnie.
Jesteś taki gorący, a Twoja dłoń gładzi mnie po nagim ramieniu.
Twój czuły dotyk roznieca we mnie dreszcz.
Błądzę palcami po Twym torsie. 
Wędruję nimi raz wyżej a raz niżej, skacząc jak po mapie.
Unoszę głowę i spoglądam na Ciebie.
W Twoje oczy, które błyszczą w ciemności.
Gładzisz mnie czule po twarzy.
Kocham, gdy tak robisz.
Wtedy wiem jak bardzo Ci na mnie zależy.
Jak bardzo jestem ważna dla Ciebie.
Przykładam swoją dłoń do Twojej.
Muskam ją delikatnie, czujesz jak po policzkach spływają mi łzy.
Ocierasz je, wręcz swymi ustami spijasz.
Po chwili składasz na mych wargach delikatny pocałunek jak muśnięcie motyla.
Wpatrujesz się w moje oczy. 
Kładę się na plecy, a Ty przylegasz do mnie.
Dłonią wędrujesz po mojej twarzy czule ją gładząc.
Schodzisz niżej łaskocząc moją szyję. 
Ujmujesz pierś i delektujesz się nią.
Z mego gardła wymyka się jęk.
Kochaj się ze mną.
Tak bardzo tego chcę, pragnę Cię.
Zaciskam nogi na Twych biodrach, czuję jak powoli wchodzisz we mnie.
Wiesz jak bardzo Ciebie chcę. Wypełnij mnie.
Całujesz mnie po szyi.
Wbijam palce w Twoje plecy.
Powoli poruszasz się we mnie.
Twoje usta błądzą po mej brodzie i zmierzają ku wilgotnym wargom.
Wsuwasz język w moje usta.
Drażnisz nim moje podniebienie.
Drżę pod Twym ciałem.
Nasze oddechy mieszają się.
Tak bardzo pragniemy się.
Kiedy dochodzisz we mnie wyginam się, czując, że osiągnęłam swój upragniony cel.
Przykładasz swoje dłonie do moich.
Zamykamy je we wspólnym uścisku.
Twe dłonie pokazały mi jak rozkoszny jest świat dotyku.
Twoje usta wprowadziły mnie w zaklęty świat pocałunków.
Twoje oczy pokazały mi jak omdlewa dusza, gdy jesteś tak blisko.
W ten sposób możemy stworzyć wspaniały obraz miłości.

1 komentarz:

  1. Gdy jesteś tak blisko... :) dużo opisu dotyczącego samej cielesność ale na szczęście stworzyłaś coś więcej, to co jest w środku- poczucie bezpieczeństwa, zaufanie, odkrywanie siebie..
    cudownie :*

    Boska Augusta

    OdpowiedzUsuń