23 października 2012

Oddech

Kiedy nasze oddechy się mieszają
Ten stan
Kiedy nasze ciała tworzą jedność
My
Nadzy
Zatracamy się w euforii rozkoszy
Jaką ofiarujemy sobie nawzajem. 

Ten moment
Kiedy gwałtownie w nas rośnie podniecenie
Ten stan
Kiedy rzucamy się na siebie wygłodniali
My
Spragnieni
Pochłaniamy siebie 
Spijając z naszych ciał każdą kroplę potu

Ten moment
Kiedy  wypełniasz mnie
Ten stan
Kiedy dogłębnie mnie posuwasz
My
Nadzy
Zakochani w sobie
Oddajemy się z pasją naszej miłości

Ten moment
Kiedy pokój wypełniają krzyki mojej rozkoszy
Ten stan
Kiedy wsłuchujesz się w nie z przyjemnością
My
Nadzy
Wciąż pragniemy siebie
I odczuwamy niedosyt

Ten moment 
Kiedy serce bije szybciej
Ten stan
Kiedy oddech jest nierówny 
My
Nadzy
Uwielbiamy grzeszyć
I grzeszymy nadal

Ten moment
Kiedy mój i Twój oddech stanowi jedno
Ten stan
Kiedy
My
Nadzy
Wciąż tęsknimy za sobą

3 komentarze:

  1. "My
    Nadzy
    Wciąż tęsknimy za sobą"
    K:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, że w komencie ktoś miał takie samo spostrzerzenie - że to najbardziej zadziwiający moment, kiedy jeszcze wciaz razem, a już tęskniący... Pozdrawiam* Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ktoś to nie kto inny jak mój partner ;-)

    OdpowiedzUsuń