26 lutego 2012

Ogień

Płonę
Choć Ty tego nie czujesz
Ja płonę
A nabrzmiałe piersi
Próbują uwolnić się z sideł stanika
Usilnie napierając na niego

Oddech
Staje się z każdą sekundą coraz szybszy
Dzika myśl przebiega mi tylko przez głowę 
By móc jak najszybciej
Poczuć ciało Twe

Palce
Niecierpliwie dotykają skóry ciała
Wzbudzając coraz to większy dreszcz
Wywołując kolejną falę podniecenia
Tak bardzo pragnę Cię

Dłoń
Wędruje wzdłuż rozpalonego ciała
Przyprawia o dreszcze
Kiedy tylko styka się z delikatną skórą
Tylko jęk próbuje się wyrwać z mego gardła

Usta 
One chciałyby wyszeptać Ci
Słowa pełne pruderii i pożądania
Zostawić ślad po sobie
Na skórze Twego spoconego ciała

Wstyd
W tej chwili to słowo jest mi zbyt obce
By znać jego prawdziwe znaczenie
Kiedy ciało krzyczy i domaga się
Zaspokojenia

Euforia
Chcę żeby dogłębnie wypełniła mnie
Nasyciła głód
Ostudziła pragnienie
Wprawiła w drżenie każdy nerw

Ogień
To on płonie we mnie
Nawet wtedy, kiedy pragnienie zostało ukojone.

6 komentarzy:

  1. Hej, Kochana :*
    Ty jak zawsze podgrzewasz temperaturę chłodnych wieczorów i nocy ;-). Rozkoszuję się Twoim tekstem i zachwycam świetnym doborem "kroju" bloga w stosunku do zawartości. Jest po prostu idealnie, taki muzyczny wizerunek Twojej osoby :-))

    Pozdrawiam,
    Blondie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Blondie :**
    Jak sama nazwa bloga mówi "Symfonia dla duszy" :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeszcze, jeśli mogę zapytać, jesteś zadowolona z możliwości bloga na blogspot.com, czy masz czasem wątpliwości co do powrotu na onet.pl ?
    Tak pytam, bo sama się zastanawiam nad przeniesieniem do innego portalu, ale muszę znać opinię kogoś, kto już w tym "siedzi" (że tak powiem) ;D

    Blondie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że możesz. Jestem zadowolona z blogspot.com I raczej nie wróciłabym już do onetu :)) tutaj mam jednak większe możliwości i pisanie jest dla mnie bardziej wygodniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję Ci za opinię ;)
      Całuję :*:*
      B.

      Usuń