10 lutego 2012

Upojenie

Zwiąż mnie
Zwiąż i zniewól
Chcę poddać się
Oddać Twej dominacji

Pocałuj mnie
Pocałuj i zamknij me usta
Spij z mych warg rozkosz
Rozkosz grzechu wartą

Dotknij mnie
Dotknij i obezwładnij
Chcę znaleźć się pod Twym ciałem
Chcę odnaleźć ukojenie

Wejdź we mnie
Wejdź i posiądź mnie
Wypełnij mnie dogłębnie
Chcę czuć każdy Twój ruch

Spójrz na mnie
Spójrz i podziwiaj
To wszystko jest tylko dla Ciebie
Ta świadomość, że oddaje Ci siebie

Tej nocy chcę czuć się
Twoją Boginią
Której podarujesz
Nieziemskie spełnienie

Zliż i posmakuj mego ciała
Wejdź i wypełnij mnie
Dając nam chwilę zatracenia
W seksualny stan upojenia

Bierz mnie
Bierz i pożądaj
Bo chcę tylko Ciebie.

6 komentarzy:

  1. Ja jestem monotonna w podziwie, gdyż te skrzypce z boku sprawiły, że każdy wers słyszałam jak pociągnięty smyczkiem. Ty trafiasz w sedno naszych kobiecych pragnień, Maargaret. I po każdym Twoim wierszu czuję się przez tę chwilę lektury jego bohaterką. O tak, zwiąż mnie i wypełnij rozkoszą.... Mrrr... P.S.Jutro proza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Kasiu za tak wspaniałe słowa, wiele dla mnie one znaczą, bo to powoduje, że człowiek chcę pisać dalej. Długo zastanawiałam się nad stworzeniem idealnego wizerunku mojego bloga i myślę, że trafiłam w sedno :))

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja sobie pozwolę na wyrażenie ciut odmiennego zdania. Szata graficzna jest piękna, nie zaprzeczam. Ale w tamtej czerni czułam się otulona nocą, bardzo mi pasowała do treści wierszy. Niemniej jednak może to kwestia przyzwyczajenia;)) A teraz widzę, że się nie podpisałam wyżej. Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domyśliłam się, że to Ty Kropko :)) więc nic się nie stało. Wiem i rozumiem, też mam sentyment to czerni, czerwieni i bieli... ale ta szata pasuje do samej nazwy bloga.. Symfonia dla duszy :)) Ale znasz mnie... i za pewne nie raz inaczej będzie się prezentował mój blog. Całuski :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarbie,Twoja poezja wzrusza mnie dogłębnie! w każdym tego słowa znaczeniu...Całuję:*
    Docile

    OdpowiedzUsuń