15 czerwca 2012

Zgrzesz ze mną


* * *

Spoglądam na Ciebie
Wiesz?
Mam niepohamowaną ochotę zedrzeć wszystko z Ciebie
Oblizuję wargi
Mierzę wzrokiem
Badam każdy cal Ciebie swoim spojrzeniem
Przygryzam dolną wargę
Zaciskam uda
Oj Kochanie
Czy Ty wiesz jakie czynisz z moim ciałem cuda?
Pragnę
Pożądam
Ciebie
Jak w amoku zatracona pragnę
Grzeszyć

Wpadam w wir
Mam niepohamowaną ochotę rzucić się na Ciebie
Opuszkami palców dotykam swych warg
Koniuszkiem języka drażnię palce
Nie odrywam wzroku od Ciebie
Mmm Kochanie
Zgrzesz ze mną
Pozwól mi na realizację swych bezwstydnych fantazji
Daj ponieść się namiętności
Chcę wić się w spazmach
I osiągać orgazm za orgazmem
Dziś mogę zostać Twą Panią
Albo niewolnicą

Przymykam oczy
Mam niepohamowaną ochotę zasłonić Ci oczy
Zniewolić w swoich sidłach
I poddać Cię mojej dominacji
Założyć obrożę i pociągnąć za smycz
Skarcić za nieposłuszeństwo
Nagrodzić za Twą uległość
Mmm Kochanie
Nachylę się tuż nad Twym uchem
I będę szeptać Tobie
Same świństwa
I to co bym chciała
Byś ze mną zrobił

Uśmiecham się lubieżnie
Mam niepohamowaną ochotę ujeżdżać Ciebie
Poczuć jak zaciskasz swoje dłonie na moich biodrach
A potem jak zachłannie ugniatasz moje piersi
Odchylić się do tyłu i odgrywać swój prywatny taniec na Tobie
Tak bardzo pragnę
Grzeszyć
Mam dziś z Tobą same wyuzdane fantazje
Chodź
Zgrzesz ze mną
Pozwolę Ci ponownie zakosztować mnie
Spraw by od samych ścian odbijały się echem moje jęki
Kiedy Twoje usta będę pieścić mą kobiecość
A Twój język będzie zlizywał moje soki spływające prosto z mych ud

Zaciskam mocniej palce
Mam niepohamowaną ochotę zgrzeszyć z Tobą
Być niegrzeczną dziewczynką
Twoją małą wyuzdaną dziwką
Zacisnąć palce na Twej szyi i odebrać Ci oddech
Choć przez chwilę móc kontrolować Twoje ciało
I władać Twymi zmysłami
Wabić Cię swym zapachem
Mamić nagim ciałem
Zahipnotyzować spojrzeniem
Zgrzeszyć z Tobą

Moje ciało płonie
Wiem, że spłonę w piekle
Ale czyż to nie piękne
Zwiążę Cię i owinę w pół
Będziesz czuł tylko słodki ból
Spiję smak z Twych warg
Wgryzę się 
Pozostawię ślad
Pod ciałem mym
Sprawię, że będziesz drżał
Krzyk, jęk, trzask
Pieprzyć Cię
Taki właśnie mam plan
Ujeżdżać Cię 
I zapaść w trans
Mam niepohamowaną ochotę
Grzeszyć...

4 komentarze:

  1. Podczas czytania zauważyłam, że te wszystkie myśli mogą przebiec przez głowę w ciągu kilku sekund. Gdy człowiek pragnie chce wszystkiego, szybko, jednocześnie...

    Khalessi

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, szczególnie kiedy tęskni i odczuwa brak i niedosyt...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, wiem o tym sporo... A początki są takie magiczne... Poznawanie siebie jest bardzo ekscytujące...

    Khalessi

    OdpowiedzUsuń