30 sierpnia 2012

Pachnidło

Delilah - Inside My Love

* * *

Czujesz
Tę woń
Proszę
Zamknij oczy
Wsłuchaj się
W tę ciszę
Co wypełnia pokój
Bo być może
Usłyszysz mego serca bicia ton
Wyostrz swe zmysły
Nakieruj je na odpowiedni tor

Czujesz 
Jak powoli zbliżam się
Bosymi stopami
Stąpam po zimnej podłodze
Jak kot poruszam się
Z nonszalancką gracją
Proszę
Zamknij oczy
I wsłuchaj się w mój chód
Być może usłyszysz szelest kołyszących się bioder

Czujesz
Pomieszczenie wypełnia się
Słodkim zmysłowym zapachem
Proszę
Zamknij oczy
Spróbuj wyobrazić sobie
Mnie
Stojąca tuż przed Tobą
Odzianą jedynie tylko w niewinność
Z domieszką grzechu

Czujesz
Delikatnie pieszczę Twą twarz
Palcami wodzę po jej zarysach
Dokładnie nakreślając każdy cal
Chcę zapamiętać obraz Twój
Proszę
Zamknij oczy
I pozwól mi
Na kolejny krok

Czujesz
Jak przywieram do Twego ciała
Zachłannie chcę chłonąć Twój zapach
Pragnę nim nasiąknąć
Nasycić się
Proszę
Zamknij oczy
I dotknij mnie
Spraw bym zadrżała
Przypraw o gęsią skórkę

Czujesz
Jak reaguję na każdy Twój gest
Zatracam się
Wtulona w ramiona Twe
Proszę
Otwórz oczy
I spójrz na mnie
Czy widzisz
Jak uwiodłeś mnie?

Czujesz
Jak cała drżę
Tak bardzo pragnę
Oddać Ci się
Proszę
Otwórz oczy
Dostrzeż
Moje pragnienie
Usłysz to wołanie

Czujesz
Jak cała płonę
Tak bardzo pragnę
Ukoić tęsknotę
Proszę
Otwórz oczy
I spójrz na mnie
Czy widzisz
Jak bardzo kocham Cię ?

Czujesz
Jak pachnę
Tak bardzo pragnę
Uwieść Cię
Zapaść w trans
Zjednoczonych naszych ciał
Proszę
Otwórz oczy
Dostrzeż
Moją miłość do Ciebie

Czujesz
Tak właśnie bije moje serce
Proszę 
Zamknij oczy
I wsłuchaj się
W mój cichy szept
Poczuj mnie
Wypełnij tą pustkę

Czujesz
Jak ekstaza ogarnia nas
A nasze ciała ociekają namiętnością
Proszę
Otwórz oczy
I spójrz na mnie
Na ten mój błogi stan

Czujesz
Jak oddaje się Tobie
Proszę
Zamknij oczy
I wsłuchaj się
W mój jęk

Czujesz
Jak pachnę cała Tobą
Chciałabym tak pachnieć każdego dnia
Proszę
Otwórz oczy
I spójrz na mnie
I powiedz
Co widzisz?

6 komentarzy:

  1. czuje, wyobrażam sobie, spoglądam na Ciebie i też Kocham Cie
    K

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie przeszły ciarki.. Mmm........

    OdpowiedzUsuń
  3. :) jeśli mogę pozwolić sobie odpowiedzieć na pytanie z ostatniej zwrotki, to pewnie widzi szczęśliwą, spełnioną i promieniejącą Ciebie :)
    :* Blondie

    OdpowiedzUsuń
  4. K: :*

    Zapach bzu i agrestu: Ja miałam ciarki, kiedy to pisałam :)

    Blondie: Zapewne Blondie tak jest :) :**

    OdpowiedzUsuń