3 sierpnia 2012

Wstyd

Audiomachine - The Truth

* * *

Uderzasz
Prosto w moją twarz
Upadam
Ty nie przestajesz mnie bić
Twoja pięść uderza gdzie popadnie
Raz za razem pada
Na moje bezbronne ciało
Nie zważasz na zadany ból
Na mój krzyk
Na spływającą łzę
Na tę dziecinną twarz
Co czujesz gdy wymierzasz we mnie cios?
Dumę?
Władzę?
Satysfakcję?
Podniecenie?

 Dusisz
Dociskasz mocniej
Zaciskając palce na mej szyi
Grozisz
Szepcząc do ucha
Zatykasz usta
Bym nie krzyczała
Sprawiasz, że zaczynam się Ciebie bać
A Strach 
Zaczyna mieć nade mną władzę
Co czujesz zamieniając moje życie w piekło?
Dumę?
Władzę?
Satysfakcję?
Podniecenie?

Zabijasz
Niszcząc mnie od środka
Pozbywasz mnie marzeń
Odbierasz radość życia
Po przez strach
Masz nade mną władzę
Staje się Twoją marionetką
Co czujesz odbierając mi moje dzieciństwo?
Dumę?
Władzę?
Satysfakcję?
Podniecenie?

Boje się zasnąć
Zaciskam swe palce na kąłdrze
I modle się
Byś tej nocy zostawił mnie
Serce bije mocniej
Słysząc Twój zbliżający się krok
Zaciskam mocniej palce i udaję, że śpię
Idziesz, lecz po chwili cofasz się
Co czujesz, kiedy gwałcisz mnie?
Dumę?
Władzę?
Satysfakcję?
Podniecenie?

Wstyd
Nie jest mi obcy
Nauczyłam się z nim żyć
Lecz nie z koszmarem
Który powraca co jakiś czas...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz