28 sierpnia 2012

Posłuchaj mnie

Posłuchaj mnie
Bo to co dziś z Tobą zrobię
Będzie mocne i zarazem odważne
Dziś zabawię się w tą złą
Będę śmiać się prosto w Twoją twarz
Uderzę Cię tak, że zapomnisz
Jak się tu znalazłeś
W mych ramionach tej nocy
Nie zaznasz niebiańskiego spełnienia
Mogę jedynie zagwarantować Ci
Domieszkę piekła
Będę pluć prosto w Twoją twarz
Tak, że przekonasz się na co mnie stać
Brutalnie zedrę z Ciebie ubranie
Pozostawiając krwawe ślady od paznokci
Krew będzie płynąć po Twoim ciele
Czy będziesz w stanie uwierzyć, że nawet wtedy
Podniecenie będzie rosło w siłę
Pytanie tylko czyje bardziej
Moje czy Twoje? 
Twoje oczy będą wyrażały przerażenie
Tak, ogromny lęk i strach
Który będzie nasycał mnie
Tłumił mój głód
Choć
Może rozbudzał coraz to większy apetyt
Na znacznie więcej
Kto wie
Co tej nocy jeszcze wydarzy się
Na co będę miała chęć
Jak wielką będę miała
Ochotę zniszczyć Cię
Wykorzystać
Pogwałcić Twe myśli
Zniewolić Cię

2 komentarze: