13 marca 2012

Promiscuous bitch

Biegnę prosto przed siebie
Ty za mną
Woń moich perfum
Skropionych na mym ciele
Prowadzi Ciebie
Czy wiesz dokąd ?

Prowokuję
Drażnię
Wzbudzam pożądanie
Tylko Ty wiesz
Jak smakuję najlepiej
Nago

Siadam Tobie na kolanie
Ocieram się o Twe ubranie
Twe dłonie już podążają
By ukoić swe pragnienie
Lecz 

To ja wiem
Co jest najlepsze dla Ciebie
Jak zaspokoić Twoje pragnienie
Ostudzić marzenie
Dać Ci niesamowite spełnienie

To ja jestem
Twoim wybawieniem
Dzikim westchnieniem
Łakomym nadzieniem
Morskim orzeźwieniem

Tylko ja 
Wzbudzam w Tobie
Takie podniecenie
Tylko ja
Mogę ugasić Twe pragnienie

Bo wiem co jest najlepsze dla Ciebie
Usta nabrzmiałe
Spragnione pocałunku
Dłonie gotowe
By zaznać dotyku

Jak dobrze mnie znasz?
Jak mocno mi ufasz?
Jak bardzo pragniesz?
Oddać w moje dłonie
Swoje serce
 
Gotowy jesteś poświęcić się
Pozwolić moim fantazjom
Gwałcić Cię
Brutalnie zniewolić
Umysł i ciało
 
Ja jestem
Twoją
Małą
Wyuzdaną
Dziwką!
 
Tylko Ty
Możesz ze mną
Zrobić co tylko chcesz
I kiedy chcesz

2 komentarze:

  1. Taka mała prowokacja... a jak bosko mogłaby się dla Niego skończyć ;)

    :* Blondie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam teraz książkę z której jasno wynika, że wielu mężczyzn oczekuje właśnie tego, o czym napisałaś - że to my, kobiety, wiemy najlepiej i decydujemy, jak dać im rozkosz;)) Buziaki, Poetycka Kobieto Przenikliwa*** Kropka:)

    OdpowiedzUsuń