28 marca 2012

Zaufanie

Piórem kreślisz znaki na mym nagim ciele
Kusisz i onieśmielasz mnie
Drażnisz moje podniebienie
Pociągasz mnie za sobą

Bose stopy odrywają się od zimnej podłogi i podążają
Za Tobą
W nieznane
Dotąd mi miejsce

Zaciskasz dłoń mocniej na mojej
Czuję jakim ciepłem emanuje Twoje ciało
Pragnę ulec pokusie
I oddać się na zawsze

Tylko Tobie
Mogę powierzyć siebie całą
Swoją duszę
Swoje ciało

Jak w hipnozie
Chcę kraść namiętne pocałunki
Zmysłowe pieszczoty
Odkrywać rozkosz na nowo

Z Tobą
Pójdę gdzie tylko chcesz
Byle byś tylko uchronił mnie
Mając mnie tuż obok siebie

Zacznij kochać się ze mną 
Pieść moje nagie ciało
Pozwól mi na smakowanie Twych ust
I doznawanie upojnych chwil

Powierz mi w moje dłonie
Swoje serce
Oddaj mi siebie
Tak jak ja to już zrobiłam

Przecież wiesz, że krzywda Ci nie grozi
Doskonale wiesz ile tkwi we mnie miłości
Pożądania i tęsknoty
Za Tobą

Zaufałeś mi
Sprawiając bym ja zaufała Tobie.

4 komentarze:

  1. Zaufanie jest najważniejsze ;) wspaniale jest ufać komuś tak bezgranicznie, by móc powierzyć się mu całkowicie...

    :* Blondie

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, bez zaufania nie zbuduje się niczego :) dlatego jest ono moim priorytetem :) i jest dla mnie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wyznanie miłości. Zmysłowy opis sprawia, że przypominam sobie ostatnie dni spędzone z nim... ...

    Khalessi

    OdpowiedzUsuń