1 kwietnia 2012

Powiedz to

Zainspirowane piosenką Porcelain Black "Who is next"

* * * 

Nie jestem złą dziewczynką
Może jedynie małą wyuzdaną dziwką
Kręci Cię to?
Powiedz to!
Jak bardzo chcesz mnie pieprzyć co noc
No powiedz to!

Nie jestem niewinną dziewczynką
Może tylko spragnioną seksu boginią
Podnieca Cię to?
Powiedz to!
Co mam teraz z siebie zdjąć
Byś mógł nacieszyć wzrok

Nie jestem złą dziewczynką
To Ty udajesz przede mną świętoszka
Tylko po co?
Powiedz to!
Jestem niegrzeczną dziewczynką
A w dłoni trzymam Twój sprzęt

Chcę faceta, nie chłopaka
Który wie jak zadowolić mnie
Więc kto nim będzie?
Powiedz to!
Kto będzie następny?
Chcę faceta, który smakuje jak whisky i papierosy

Jestem wyuzdana
A Ty dobrze o tym wiesz
Nie musisz mnie lubić
Wystarczy, że pokażesz mi
Jak dobrze możemy zabawić się

Tracimy kontrolę
Rżniesz
Słyszysz mój jęk
Przestań już udawać świętoszka
Przecież oboje wiemy jaki  z Ciebie drań

No pokaż mi na co Cię stać
Nie musisz mnie lubić
Wystarczy, że dasz mi to czego chcę
Chcę faceta, nie chłopaka
Który wie co to znaczy kurewsko dobry seks

Więc powiedz mi
Kto będzie następny?
Kto mi da tę niesamowitą noc?
Powiedz to!
Wiesz, że nie lubię Cię
Ale seks z Tobą
To jest to!

Jestem wyuzdana
O tak!
Powiedz to!
Jak kurewsko podnieca Cię to
Powiedz to!
Że uwielbiasz, kiedy pieprzymy się
Tracąc kontrolę

Kto następny?
Powiedz!
Czy warto było?
Powiedz!
Nie udawaj, że nie znasz mnie
Tracę kontrolę
Ale to dlatego, że

Smakujesz jak whisky i papierosy
Więc chodź
Zabawimy się
Ja uwielbiam popychać
Więc nie musisz przytulać mnie
Tak wiem
Doprowadzam Cię do obsesji
I innych też...

2 komentarze:

  1. Pamętam dobrze ten wiersz... Odnajduję w nim też siebie... i odnośnie końcówki...
    Może to zabrzmi samolubnie, ale lubię, gdy inni faceci zwracają na mnie uwagę :-D
    hihi

    Buziaki

    Khalessi

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana a kto nie lubi... ;)))

    OdpowiedzUsuń